Dear NFL Game Pass Subscriber,
We regrettably experienced technical difficulties on September 13th that disrupted access to Game Pass HD during Sunday’s games. While we were able to resolve the issue before the start of the late afternoon games, we recognize that our valued customers were not able to access Game Pass HD for the earlier games.
We apologize for the frustration that this interruption in service may have caused you. To rectify this inconvenience, we would like to refund your account for one week’s worth of Game Pass HD service. If you experienced technical issues, please click here to begin the refund process.
We would like to take this opportunity to thank you for being a subscriber to the NFL Game Pass service. If you have any questions, please contact customer support. Click here for customer support contact information.
Thank you,
NFL.com
We regrettably experienced technical difficulties on September 13th that disrupted access to Game Pass HD during Sunday’s games. While we were able to resolve the issue before the start of the late afternoon games, we recognize that our valued customers were not able to access Game Pass HD for the earlier games.
We apologize for the frustration that this interruption in service may have caused you. To rectify this inconvenience, we would like to refund your account for one week’s worth of Game Pass HD service. If you experienced technical issues, please click here to begin the refund process.
We would like to take this opportunity to thank you for being a subscriber to the NFL Game Pass service. If you have any questions, please contact customer support. Click here for customer support contact information.
Thank you,
NFL.com
I didn't expect that at all. So, I'm getting at least some of the $239,99 back.

No comments:
Post a Comment